Menu fr

Digitale tools

Hoe digitaal mag het voor u zijn?

Dat kiest u volledig zelf. Wat wel zeker is, is dat Actief alles op maat van uw wensen regelt. Houdt u van een écht persoonlijk bezoek en heeft u graag dat wij alles tot in de puntjes voor u verzorgen? Dan doen wij dat met veel plezier. Regelt u de dingen net graag zelf en verkiest u handige digitale tools? Ook dan zal u zich perfect thuis voelen bij Actief.

Actief klantenportaal

Als u houdt van de snelheid en het 24/7 real time overzicht van digitale tools, bent u bij Actief aan het juiste adres. Op vraag van onze klanten ontwikkelden wij een handig, gratis klantenportaal. Via dat portaal kan u op ieder uur van de dag onder andere:

  • uw offerte tekenen,
  • de planning opmaken, invullen of consulteren,
  • contracten bekijken en evenzeer zelf opmaken of verlengen,
  • timesheets doorgeven en verwerken,
  • facturen consulteren,
  • dynamische rapporten bekijken en zelf samenstellen (in powerBI).

Persoonlijk & op maat

Ons klantenportaal wordt u geheel vrijblijvend aangeboden. U hoeft er dus geen gebruik van te maken. Wij gaan volledig mee in de manier van werken die uw voorkeur geniet. Zowel digitaal als offline, regelen wij alles op maat van uw wensen. U kan ook naar hartelust werkwijzen combineren. Uw offerte persoonlijk op papier ontvangen, maar wel gebruik maken van onze handige gratis digitale planningstool om uw medewerkers overzichtelijk in te plannen? Kan perfect!

Zeiden we al... op maat?

We bedoelen ook écht maatwerk. Zijn er bepaalde medewerkers in uw bedrijf die planningen mogen beheren en anderen niet? Wij passen de rol aan. Runt u meerdere bedrijven maar wil u gecombineerde planningen, facturen of andere documenten ontvangen? Daar zorgen we voor. Heeft u zelf al een planningstool en wil u die koppelen met ons systeem voor een efficiëntere werking? Dat voorzien we met behulp van API’s. Maatwerk van de bovenste plank, dus.

Doet u het graag zelf?

In ons klantenportaal kan u al ontzettend veel zelf ondernemen. U kan er zelfs een contract aanmaken als u buiten de kantooruren plots snel een gekende uitzendkracht opnieuw wil inschakelen. Ook wanneer u geen hulp nodig heeft om uw
medewerkers te zoeken, maar wel een handig systeem zoekt om hen tijdelijk in te schrijven, kan u bij Actief terecht. Wij automatiseerden alle paritaire comités van België, zodat u uw payroll-medewerkers makkelijk digitaal kan inschrijven, uiteraard aan een zeer gunstig tarief.

Uw Actief-contactpersoon

Wist u dat iedere HR Consultant bij Actief grondig wordt opgeleid om uw dossier volledig te kunnen behandelen
van a tot z? Onze medewerkers zijn dus zowel sterk in u administratief ontzorgen, als in het rekruteren van de
juiste mensen. Daarvoor reiken we hen uiteraard de juiste tools aan, zoals verschillende jobboards, de juiste software, maar
ook opleidingen in e-recruitment via social media. De persoon die uw medewerkers zoekt en screent, maakt dus evenzeer het contract op en zorgt voor de verloning. Zo kunnen wij een persoonlijke service garanderen en uitstekend tegemoet komen aan uw wensen.

Actief op maat van de klant